Cari Blog Ini

nuffnang

7 Sep 2014

cabaran 30 hari... first day..

Caraban 30 hari.. huhu... terbaca dalam blog yang menjadi ahli kelab bloger.. bagus gak cabaran tu.. nak sahut jugalah..boleh belajar disiplinkan diri... cari idea dan rajin mengetuk kembali keybord yang dah lama kutinggalkan...dengan alasan buzy memanjang, tak ada masa dan bekerja penat dari pagi sampai petang...hikhi... macam cek sorang je yang bekerja hari hari..

Thanks pada Kelab Bloger BenAshaari sebab add mila dan dari sana mila dapat banyak info untuk belajar jadi bloger... jangan syok sendiri, perlu baca dan intai intai blog orang lain.. barulah ada orang intai intai.. jenguk..jenguk dan ketuk ketuk blog kita..

ini mila dan family, saje je letak gambar family... kata orang permulaan nak perkenalkan diri.. biar orang kenal siapa kita... bak kata pepatah tak kenal maka tak cinta.. bila dah kenal.. cit cat.cit cat aje.... tak salah ramai kawan dapat banyak ilmu dan pengetahuan... lagi ramai kawan lagi banyak ragam dan lagi best... sebab setiap orang ada cara dan gaya tersendiri.. ada minat dan hobi yang boleh kita sama sama berkongsi..oklah cukup dulu untuk hari ini...  hari pertama..sahut cabaran  30 hari.


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan