Cari Blog Ini

nuffnang

9 Sep 2014

cabaran 30 hari | 6 : apa yang Mila makan hari ini

Tajuk ni simple je.. apa yang anda makan hari ini...first.. pagi pagi mila minum Esp.. mila tak suka makan berat tapi perut juga tak boleh dibiarkan kosong diwaktu pagi takut masuk angin, Esp ni bagus untuk diri mila kerana Asid amino yang ada dalam Esp mampu membantu membina otot, kuku rambut, darah organ kulit,gland dan lain-lain..pengambilan yang berterusan adalah kunci kepada awet muda.. tak caya jom cuba.. sory lupa snap gambar so google je


Tengahari mila makan ini je..inipun tak masak..beli je kat kedai...tak sempat nak masak tak ada masa..(alasan orang tak pandai masak hikhik..)


Bila waktu petang lebih kurang pukul 6, mila ambil  Energy tea mix untuk meningkatkan tenaga dan ketahanan badan.. nak tau kenapa kerana mila balik kerja kul 9.00 malam..

Bila malam Mila tak makan nasi or makanan yang berat berat mila cuma ambil sebiji Omega Guard shaklee untuk meningkatkan  system  imun dan menyihatkan paru-paru, menentang cencer mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan agar mila dapat tidur dengan lena dan bangun dengan lebih cergas pada keesokan harinya.

Pada pendapat Mila, kita perlu tau apa yang badan kita perlukan setiap hari..makanan yang betul adalah faktor yang utama dalam usaha memelihara kesihatan dan pemakanan yang salah hanya menjadi punca kepada penyakit yang datang.tq sudi baca.


Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan