Cari Blog Ini

nuffnang

21 Sep 2014

Bagaimana nak kurus, ikutilah Program Pembersihan dan pelansing bersama Shaklee.

Bagaimana nak kurus? Bolehkah kurus dalam masa yang singkat? selamatkah kurus dengan kadar yang cepat? macamana boleh kurus dalam masa 30 hari... ha.. macam-macam soalan ada. Anada ingin kurus dalam kadar masa yang cepat tetapi tidak selamat atau anda ingin kurus berperingkat tetapi lebih selamat? anda yang tentukan produk mana dan cara mana yang anda inginkan.

Bila cakap tentang kurus pasti ramai yang berminatkan? Disini mila nak kongsi bagaimana kami di Shaklee mengamalkan program pembersihan dan pelansingan badan.


Pada peringkat ke pertama pengambilan  Herb lax untuk membantu meransang usus bagi mempercepatkan proses pembersihan najis yang telah tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.Tindakan pembersihanya yang lembut  boleh mengembalikan semula proses semulajadi usus dan secara tidak lansung membantu masalah sembelit serta dapat mengempiskan perut. Bagi mereka yang mempunyai penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala dibawah kondisi nomal, biasanya kesan dapat dirasai dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.untuk pembersihan usus,detoksifikasi, melawan kanser dan mengawal berat badan 4 biji sebelum tidur.

 
Peringkat ke 3, pengambilan Cinch inch loss plan. Ini kerana setiap kali anda minum Shaklee cinch, anda akan mendapat 24 gram protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. Protin penting untuk membina otot dan ototlah menaikan kadar metabolisme dan juga membakar kolori. Makanan yang kaya dengan protin juga boleh menahan lapar, yang mana boleh membantu anda mengurangkan pengambilan makanan di antara waktu makan. Tidak lupa juga kepada Leucine- nutrisi penting dalam Cinch untuk keperluan tubuh kita.Cara pengambilannya boleh di ambil 2scop setiap pagi dibancuk dengan air biasa sebanyak 120ml, rasa coklat vanila yang sedap. didatangi dalam 3 perasa.Anda boleh juga menambah omega guard dan licithin untuk pembakaran lemak yang lebih cepat. 

Untuk keterangan lanjut anda boleh menghubungi mila dan mila akan bantu anda mendapatkan berat badan yang anda impikan. Dengan disiplin dan cara yang betul apa yang anda impikan pasti akan menja kenyataan.


Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan