Cari Blog Ini

nuffnang

30 Sep 2014

Shaklee motivation..mereka yang tak beralasan.....

Syukurnya pada Tuhan..pagi tadi mila sakit kepala dan sakit gigi...sangat sangat.ingat mila dah tak boleh join keluarga shaklee bermotivation, Tapi Alhamdulillah berkat semangat yang  mila telan ubat 2biji. Sakitpun reda.....terlepas dugaan mila berjaya...
Mengatasinya, kerana percaya ilmu yang mila akan dapat sangat berguna.

Pendaftaran.
Ramai yang datang, 1k lebih.cuma dua tiga orang je yang mila kenal

Tengok si kecil tu.comel. ibunya seorang yang kuat bersemangat dan rajin berusaha untuk mengubah satu kehidupan yang lebih selesa dan mencari jalan keluar kepada masalah kewangan. mereka yang tak beralasan.  Bersama Shaklee anda boleh bawa anak anak kesayangan anda.

Seorang lagi ibu yang ingin mengubah kehidupan dan bersemagat wajar. Membawa bersama 2orang anaknya.... Jika sesiapa yang tak ada anak dan tak ada masalah tak join ...sangat sangatlah rugi...

Apabila melihat semangat dan kerajinan mereka.Mila rasa bersemangat sangat. wanita  yang rajin.tak pernah beralasan, untuk terus berusaha biarpun anak satu digendong dan satublagi di pimpim. Kekuatan semangat mereka mila pinjam untuk terus berusaha dengan Shaklee. 

Mila suka sangat tengok gambar gambar ni...ceria semua. Biarpun sekali lihat dah x nampak macam majlis motivasi.macam sambutan hari keluarga lak. Itulah syarikat Shaklee, anda boleh buat, dengan cara anda sendiri. Shaklee banyak membantu anda dalam banyak perkara., buku nota., webima, kelas pengetahuan produk,  kumpulan wasap.jualan online dan ofline. Semuanya terpulang pada anda bagaimana untuk mempromosikanya.. . 
Mila buat sebab mila penguna shaklee. Produknya bagus.bersesuain dengan mila.Dan mudah untuk di jual kerana dah ramai orang promosi shaklee..lagipun syarikatnya pun dah lama di Malaysia.Alhamdulillah mila sudah melangkah satu tapak dalam shaklee doakan mila lebih sukses ya.

Seronok bersama keluarga shaklee... Lepas majlis ni sebenarnyaada makan makan...tapi huhu bateri hp mila habis jadi taj sempat la mila nak ambil gambar makanan tu semua...ok jumpa lagi.


Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan