Cari Blog Ini

nuffnang

7 Sep 2014

Cabaran 30 hari | 3 sesuatu yang menguatkan.

Sesuatu yang menguatkan diri mila dari dulu hingga kini adalah Family... keluarga yang mila sayangi.. Keluarga mila tak besar cuma ada 5 adik beradik je dan mila adalah anak yang ke 3.. jadi mila ada 2 kakak dan 2 adik.
Orang yang Mila hormati adalah ayah Mila yang sentiasa berusaha berikan yang terbaik untuk Mila dan adik beradik yang lain. memberikan kami rezeki yang halal dari titik peluhnya semoaga hidup kami terus diberkati.manakala ibu pula seorang  yang sangat penyanyang, yang tak pernah jemu mendoakan kejayan hidup Mila di dunia dan akhirat.. tanpa mereka Mila pasti lemah, Doa mereka adalah yang terbaik untuk Mila melakukan sesuatu..
Yang ke 3 adalah suami mila. Lelaki yang sangat menyanyangi Mila, sanggup jatuh dan bangun bersama,.. bila Mila bersedih dialah penenagnya.. bila Mila terluka dialah pembela.. bila mila terjatuh dia menghulurkan tangan untuk bangkitkan mila kembali..dialah teman..abang, sahabat dan suami

Penguat Mila yang utama adalah si kecil ni.. bila mila rasa down.. fikirkan masa depannya, mila kembali bangkit.. bila mila penat..mila tenung wajahnya.. penat segera hilang.. dialah yang Mila ada..Anugerah yang terindah di Amanahkan kepada mila dalam hayat hidup di dunia ini. Dialah peneman yang paling menghiburkan.. Terima kasih Ya Allah.. kerana berikan Mila kekuatan melalui dia.. Nik Muhammad Haziq...yang cerdik pandai..insya Allah.. semoga anak ibu menjadi seorang anak yang soleh dan sangat berguna pada agama.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan