Cari Blog Ini

nuffnang

18 Jan 2016

Minda Anda.

Mind Seting part 2.

Jika tadi dikatakan bahawa dari segi fizikal, anda sama sahaja dengan fizikal orang yang berjaya. Akan tetapi pernahkah anda mempersoalkan keadaan walaupun fizikal anda sama sahaja seperti mereka, anda sentiasa mengalami kegagalan, kemiskinan, penderitaan hidup serta kesempitan? Jika Ya, tahniah kerana bijak mengetahuinya! Ini kerana minda anda amat berbeza dengan minda mereka!

Mengapakah anda sering gagal sedangkan mereka sering berjaya? Ini semua kerana minda anda sering bimbangkan mengenai kegagalan dan ragu dengan keupayaan diri sedangkan mereka tidak bimbang malahan yakin dengan keupayaan diri mereka. Mengapa anda sering kesempitan wang dan tidak bahagia sedangkan mereka semakin kaya dan sangat bahagia.

Semuanya kerana minda anda! Kerana minda anda! Kerana Minda anda tidak sehebat minda mereka.
.
Saya rasa mcm dah panjang menaip.. nanti saya akan sambung lg berkenaan mind setting ni.. sebab .. ramai yang rasa banyak sangat suara2 halus dalam diri dan minda.. sehingga x mampu dan x sedar yang diri sendiri punya banyak kelebihan..
.
Siapa rasa perkongsian bermanfaat dan ingin saya berkongsi lebih lagi.. Mohon komen " Saya Kaya & Berjaya" dan saya doakan Allah luahkan rezeki anda semua.. Rezeki ini semua dari Allah.. Mohon padaNya lebih2.. sujud padaNya lebih2.. dan yakin sepenuh hati.. Allah ada rancangan terbaik buat diri kita.. Jap lg saya ada nak share sesuatu.. mohon send energy yea.. Zasssss!!!
.
#EidaHasan
#EHPSdihati
#Mindset

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan