Cari Blog Ini

nuffnang

6 Jan 2016

Belajar bisnes online Produk Nurraysa

Ramai yang ingin berniaga, tapi ramai juga yang tak tahu cara. Bagaimana nak post di fb dan istgram dan Waktu mana yang sesuai untuk post diInstagram.
Ok kat sini mila bagi sedikit tip ye. Bagaimana mila promote produk Nurraysa.


nota: Credit AinNurRichTeam.

7 - 8 am
Post ucapan selamat pagi. Sebagai sokongan semangat kepada prospek untuk memulakan kerja atau hari baru. or sekadar memberikan salam perkenalan.

10 - 10.30 am
Post tips berdasarkan produk atau niche anda.Waktu ini masih awal untuk menjual.Jadi berkongsi dulu pada waktu ini.Waktu ini mujarab kerana ianya waktu breakfast kedua staf kerajaan.

12.30 - 1.30 pm
Post produk. Waktu ini sesuai untuk menjual kerana waktu ini prospek sibuk membelek telefon di waktu lunch.pos tentang kebaikan produk. Dan waktu ini andapun telah siapkan kerja rumah.
bekerja dari rumah sambil menjaga dan mengawasi anak anak sendiri. Dapat melihat dan mengajar anak sendiri, disamping bina kerjaya usahawan online.

4.30 - 5.30 pm
Post produk atau gambar penyelesaian masalah. Waktu ini sesuai kerana kebanyakan orang yang bekerja menghabiskan office hour mereka dengan membelek telefon. bagi testimoni untuk produk yang anda promoti pagi tadi. 5.30-8.00 lepas online boleh masak nasi sat lagi en huby balik dari tempat kerja. Luangkan masa bersama keluarga.

8 - 9 pm
Post produk, promosi atau aktiviti. Waktu ini waktu prospek duduk di depan televisyen. Kadangkala minda mereka tak bersedia untuk membeli. Jadi post aktiviti bisnes anda adalah pilihan yang lebih baik. 9-10 malam waktu anda luangkan masa pada Anak, tengok kerja sekolah dan mengajar mereka siapkan kerja sekolah or hanya ulangkaji pelajaran.

10 -11 pm
Post ucapan selamat malam. Waktu ini kebanyakan prospek bersedia untuk masuk tidur.Jadipost ucapan selamat malam tanda menghargai prospek.
ok selamat malam andapun boleh tidur kerana esok pagi anda ada banyak kerja hendak diselesaikan.


Ok lepas itu kita tidur le untuk mrnanti hari esok.esok pagi pagi cek hp tengok dannjawab wasap.ambil oder. Ptg nanti boleh pos. Bestkan.

Berminat untuk berbisnes secara jemaah bersama kami? AinNurRichTeam. Boleh hubungi mila. 01123118546.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan