Cari Blog Ini

nuffnang

17 Ogo 2015

Caliph terbaik untuk anak anda.


Alhamdulillah, mila jumpa lagi dengan mak cik yang beli Caliph untuk cucunya itu, dari jauh mila senyum padanya. dan dia membalas senyuman mila...setelah beberapa langkah terdengar orang memangil seseorang, mila tidak menoleh mahupun behenti sehingga bahu mila di sentuh.
"adik yang jual caliph aritukan"
"minta maaf sangat sangat tentang hari tu, bila balik mak cik marah cucu mak cik, malu mak cik pada kamu.
"eh ok je, mila yakin sebab mila agen yang sah jika mila ambil dengan pemborong milapun takut juga, tertipu dengan produk tiruan. tapi biasanya  produk turuan lebih kepada produk kosmetik dan kecantikan"
"oh ye ke, nanti makcik nak beli produk lain dengan kamu, sat lagi mak ci ke kedai kamu, maaf ye tentang hari tu"
"ok je.."
Alhamdulillah, bila kita jujur dengan apa yang kita lakukan, kita akan mendapat yang terbaik.
untuk pengetahaun caliph adalah produk  yang mengandungi

 'GRED TERBAIK' :
like emoticon Kurma
like emoticon Kismis
like emoticon Madu
like emoticon Delima
like emoticon Buah Tin
like emoticon Aprikot
like emoticon Omega 3
like emoticon Omega 6
 Kenapa saya harus memilih Jus Caliph untuk anak saya?kerana
heart emoticon Kesemua kandungan di dalam Jus Caliph -Sunnah Supplement For Kids merupakan sumber yg tinggi dengan Serat, Vitamins, Minerals dan nutriens yang lain.
heart emoticon Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.
heart emoticon Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.
heart emoticon Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..

Jus Caliph- Sunnah Supplement For Kids tidak mendapat pengiktirafan sebagai 'PRODUK TIDAK PERLU BERDAFTAR' kerana ianya hanyalah makanan tambahan(food supplement) berasaskan buah buahan Gred Terbaik.
Walaubagaimanapun, anda boleh semak status Jus Caliph di KKM menggunakan Nombor Rujukan 020215/01/249 dan hubungi 03-78835400 (Unit Pengkelasan KKM)

bagi ibu dan bapa yang prihatin penyanyang dan cemerlang . pilihlah pemakanan yang terbaik untuk anak-anak anda. kerana makanan yang baik mampu menjadikan anak anda seorang yang cergas pintar dan insya allah taat pada anda dan Allah.

untuk mendapatkan produk caliph anda boleh hubungi Mila 01123118546 atau jumpa mila di kompleks PKNS Shah Alam.

4 ulasan:

  1. Budak mesti suka ni Miela
    Lagi pun banyak kandungan yg membantu kesihatan anak-anak.

    BalasPadam
  2. Betul kak..rasanya sedap...tp yang pali g penting sihat

    BalasPadam
  3. Betul kak..rasanya sedap...tp yang pali g penting sihat

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan