Cari Blog Ini

nuffnang

26 Dis 2015

Pil kunyit Anugerah

Apa bagusnya kunyit.

Pasti anda tertanya tanya apa bagusnya kunyit untuk diri anda. Adakalanya kita setiap hari menggunakan kunyit untuk mengoreng ayam,ikan ataupun daging.tetapi kita tidak pernah ambil tahu apa khadiat kunyit untuk badannkita.betulkan?

Ok, mai mila nak bagi tau, apa yang mila tau.kunyit ni merupakan herba yang sangat baik dalam.mengatasi masalah gula dalam darah yang tinggi atau penyakit diabetes or kencing manis, kunyit juga mampu menguatkan sistem metabolisme badan dan menjaga kekuatan hati.

                              Pil kunyit anugerah
                  Rm 58.00 less rm 55 01123118546
                                   Pkns shah alam

Minum jus kunyit secara rutin dapat mencegah serangan kenser, menurunkan kadar kolesterol darah dan melancarkan sistem pencernaan. Kunyit juga bagus untuk urat saraf dan mereka yang nenghadapi masalah gaut.

Tapi rajinkah anda nsk buat jus kunyit dan mampukah anda telan setiap hari jus kunyit...so nak lebih mudah jom.kita amalkan sibiji sehari, setiap pagi atau malam pil kunyit anugerah untuk menjaga kesihatan badan kita khas untuk mereka yang tersayang.

Alah tak mahalpun 30 biji, untuk satu bulan rm 55.00 sahaja.boleh kunjungi kios mila di kompleks pkns shah alam./kami piskan untuk anda. 01123118546.
Kita berusaha.Allah peyembuhnta.yang penting Usaha.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan