Cari Blog Ini

nuffnang

26 Dis 2015

Kolesterol tinggi pembunuh senyap.

Tahukah anda, kolesterol tinggi merupakan pembunuh dalam senyap..ramai yang meninggal disebabbkan oleh serangan juntung dan ramai juga yang diserang strok erana masalah kolestrol yang tinggi.

Kolesterol terbahagi kepada 2, iaitu kolesterol baik dan kolesterol jahat....ha, bukan orang aje ye ada baik dan jahat. Kolesterolpun ada baik dan jahat.

Sebenarnya kolesterol jahat ni berlaku disebabkan oleh  pemendapan kolesterol pada arteri sehingga menyebabkan peyempitan arteri secara perlahan lahan. Manakala koleterol baik pula mengeluarkan kolesterol  daripada dinding arteri dan melindungi kita daripada penyakit jantung.

Jom kita berwaspada dengan kolesterol dengan mengamalkan jus LEGA. Jus yang dipurbuat daripada campuran lemon, madu, halia, cuka apple dan bawang putih. Sangat mujarap dalam membantu masalah kolestrol tinggi.


Jus Lega rm 80.00 less rm 65.00,  kenapa less kerana mila tahu anda sayangkan diri anda. Jus lega bukan untuk kecantikan tapi untuk anda kekal sihat untuk membahagiakan keluarga kesayangan anda.

Anda boleh dapati jus lega di
Kompleks pkns shah alam
01123118546
Jus lega rm 65.00

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan