Cari Blog Ini

nuffnang

26 Dis 2015

Kolesterol tinggi atasi dengan jus Lega.

Saya akui, berat badan saya naik sebanyak 20 kg selepas kawin dan melahirkan anak. Bukan saya tidak berdiet malahan saya hampir pengsan kerana berdiet dan menyebabkan tekanan darah saya sangat rendah.

Tapi sedih sangat.biarpun makan dalam.kuntiti yang sedikit dan adakalanya lansung tak mengambil nasi tapi berat badan saya tidak juga mahu turun.

Sedangkan sebelum kawin berat badan saya habya 40kg, untuk naik 43kgpun sangat susah dan srkarang berat badan saya 57-60kg.huhu... Rupanya kolestrol saya tinggi dan metabolisma saya sangat slow. Dulu saya aktif dalam sukan..tapi sekarang saya terasa sangat penat.biarpun hanya melakukan sedikit ketja rumah.

Kolestrol merupakan kompenen dari lemak dalam badan kita. Ia berfungsi sebagai zat gizi sama juga seperti karbonhidrat, protien, vitamin dan mineral.

Gangguan kolesterol bukan sahaja berlaku kepafa seseorang yang berbadan besar, bahkan turut berisiko kepada mereka yang berbadan kurus. Inilah yang tidak kita sedari dan jarang ambil peduli.

Perlu kita ketahui, masalah kolesterol tinggi yang tidak dikawal boleh menyebabkan pelbagai penyakit berbahaya misalnya strok dan penyakit jantung yang banyak membawa maut.

Sebenarnya, penawar kolesterol ada di dapur kita, iaitu bawang putih, madu,lemon,halua dan cuka apple di campur dan diminum setiap pagi dan malam. Tapi rajinkah kita untuk membuatnya?...

Menyedari masalah irang kita yang sentiasa sibuk dan tidak mempubyai banyak masa untuk penjagaan diri, maka Jus Lega dikeluarkan.khas untuk anda yang sangat sayangkan diri anda daripada gangguan masalah kolesterol tinggi.

                                 Jus lega rm 80.
                                   Less rm65.00
Khasiat bahan yang terdapat dalam jus Lega.

Kompleks pkns shah alam
Jus lega rm 65.00
01123118546.


Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan