Cari Blog Ini

nuffnang

30 Okt 2015

Betulkah penguran masaku?

Assalamualaikum... Dah lama sebenarnya nak tulis entry ni, tapi tak tertulis..mungkin kerana penat dan mungkin juga kerana tak sempat... Tak sempat?.. Bizykah aku....

Tak sangat kot cuma kurang bijak mengatur masa,
6.00 pagi - bagun tidur dan dispksn anak kesekolah, jarang masak kerana encik suami dan anak jarang makan pagi.

7.00 pagi - anak dan encik suami ke sekolah dan ketempat kerja...aku, buat kerja rumah sambil tengok tanyalah ustaz dan adakalanya buat sales online.kalau rajinlah.2 jam cukup mengemas apa yang patut.

Sebenarnya, banyak hal yang saya kesalkan... Saya tak pernah ke sekolah ambil haziq balik sekolah,..saya tak pernah menyambut kepulangannya dari sekolah. Saya juga tak pernah hantar dia ke sekolah atau menghadirkan diri apabila aktiviti sekolah dilakukan. Berbahagialah siapa yang menjadi surirumah

9.00 pagi - bersiap untuk ke tempat kerja, sampailah 9.00 malam baru balik rumah... Dah penat... Mandi makan tidur...begitulah rutin setiap hari...

Kadang kadang ada gak rasa bosan dan letih..tapi itulah kehidupan yang saya pilih buat masa sekarang. Insya Allah, paling lamapun 6 tahun lagi saya akan pencen...tak sabar nak tunggu umur 40 ni..nak luangkan lebih masa bersama haziq.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan