Cari Blog Ini

nuffnang

29 Jan 2015

Berkongsi rezeki.. dropship produk.

Akujurujual....
Assalamualaikum...alhamdulillah, berkat mila berniaga mila mampu berkongsi rezeki dengan orang lain. Syukur pada allah dengan limpahan nikmat dah rahmatnya mila mampu membuka group dropship dimana memberi peluang kepada mereka yang tidak mempunyai modal untuk berniaga.

Kadangkala, mereka bukan tidak mempunyai modal tetapi mereka tidak mahu meyimpan stok, kerana mereka hanya berniaga untuk mendapatkan pendapatan tambahan/sampingan sahaja. Dengan kata lain partime job..menggunakan hp or laptop. Kebanyakan mereka adalah surirumah dan studen.. Tapi orang yang dah ada kerjayapun ramai yang megambil peluang ni untuk mendapatkan harga ysng lebih murah.

Lagipun dropship ni senang tugasnya hanyalah
1. Copy dan paste maklumat yang diberikan.
2.Rajin promote.
3. Tak perlu simpan stok
4. Tak perlu bermodal.
5. Tak perlu ke pejabat pos.
6. Hanya perlu transfer duit dan sms alamat pembeli.
7. Tak ada risiko.untung bersih tanpa modal.

Senang zaman sekarang nak cari duit tak susah ada pelbagai cara.yang paling penting anda perlu rajin dan rajin dan rajin dan rajin.

                             Dropship Family herbs






Alhamdulillah ada 3 group. Mila ambil tak ramai dalam 30 orang je...sesiapa yang nak berkongsi rezrki bersama mila jom kita sama sama promote produk. Anda adalah rakan kongsi bisnes mila... Kita semua saling membabtu dan betkongsi rezeki yang Allah berikan.sesiapa lagi yang nak join kami boleh wassap mila ya..01123118546.


Semoga rezeki kami semua diberkati amin.

1 ulasan:

  1. Bestnya, Mila.
    Sharelah lagi berkaitan dropship mila ni.
    Asik dengar pasal ds ni tapi baru ni dapat pencerahan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan