Cari Blog Ini

nuffnang

12 Ogo 2015

Indahnya kejayaan.. Idola..

Assalamuslaikum.bersama produk  Idola best dan jelous betul tengok kawan mila ni, dia pernah jatuh.... Dan kali ini dia bangkit dengan semagat juang yang tinggi dan tanpa menoleh lagi dia buktikan pada semua.segalanya boleh berubah, jika kita mahu berubah.dalam masa lebih kurang 5 bulan dia telah buktikan yang dia mampu mengubah dan berubah... Tahniah kak ta.

Saja mila nak kongsi kisah beliau, semoga beliau boleh menjadi inspirasi kejayaan untuk orang lain. Ibu anak 5, pernah menjadi ibu tunggal, berjuang seorang untuk teruskan kehidupan membersarkan 5 cahayamatanya. Hari ini beliau telah buktikan... Kuasa pecaya, usaha dan kerajinan membuahkan hasilnya..
Sewaktu beliau kawin kali ke 2, pada mac 2015, badanya masih berisi... Bermulanya transfomasi...perubahan...
Bulan 8 beliau telah berjaya, menurunkan berat badan seperti anak dara... Perubahan berlaku dalam masa 4 bulan....  Jelouskan?

Anda sendiri boleh lihat perbezaannya.. Sebagai kawan milapun teruja.kalau kak ta boleh. ..milapun pasti boleh.insya Allah... 

Dengan bantuan idola pemakanan tambahan yang boleh membantu kita menurunkan berat badan dan juga mencantikan kulit. Duta utama produk Rozita che wan. Seorang yang cantik manis..semua orang kenal cik Ta kan?


Siapa yang nak cuba produk idola ni boleh le hubungi mila stokis selangor. 01123118546. Untuk jadi ahli rm 316 dapat 2box produk idola untuk satu bulan... Insya allah anda pasti berpuas hati.

Jumpa mila di kompleks pkns shah alam.mila bantu anda kurus dan berjaya insya allah.kita kongsi rezeki Allah bersama sama.

Anda sihat
Anda cantik 
anda kurus 
Anda ada pendapatan sampingan bersama idola.
Hanya rm 316 sahaja.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan