Cari Blog Ini

nuffnang

3 Okt 2014

Wajah lebih cantik dan segar dengan Set Muka Shaklee.

Assalamualaikum.. Ari ni Mila nak cakap tentang jerawat... jerawat ni memang nakal suka sangat mencacatkan penampilan wajah kita...sedihkan?..jika ada sebijik ok lagi..jika naik berbijik bijik.. huhu... tension jadinya. Biasanya masalah jerawat ni akan dihadapi apabila meningkat dewasa. Jerawat kerap muncul di bahagian hidung, pipi atau kening. Masalah ni akan membuatkan kita rasa tak selesa dan mengjengkelkan lebih-lebih lagi jika saiz jerawat tu besar-besor, kemerahan dan lebih teruk jika bernanah. betul tak?

Jom kita cari punca dan penyebab munculnya JERAWAT.
 Sebenarnya ada beberapa faktor yang kita tak perasan boleh menyebabkan jerawat diwajah kita menjadi lebih teruk.. diantaranya:

Telefon bimbit.
Kita suka meletakan telefon bimbit kita di merata tempat.diatas meja, dalam beg dan ditangan sepanjang masa, tanpa kita sedari bakteria teleh melekat di handfon kita dan menyebabkan masalah jerawat terutama di dagu, bahagian mulut dans ebagainya.

Cermin mata.
Cermin mata juga boleh menyebabkan bakteria di bahagian mata dan kulit. sebab itu kita perlu membersihkan bingkai cermin mata secara rutin dengan cecair khas bagi mengelakan mata dan kulit terkena bakteria.

Bersihkan Wajah.
Jangan terlalu kerap membersihkan wajah kerana ianya boleh menyebabkan kulit menjadi kering dan mudah mendapat iritasi. guna pembesih wajah yang lembut dan bersih wajah 2 kali sahari sahaja iaitu waktu pagi dan sebelum tidur.

Bagi mendapatkan wajah yang cantik tanpa jerawat, anda boleh cuba mengamalkan:

Set Kecantikan Kulit Shaklee.

B Complax
Pengambilan  B-complax membantu mengatur peredaran atau aliran darah sekaligus membantu mencantikan kulit dari dalam supaya kulit kelihatan kemerahan dan glowing.

Vitamin C
Meransang pembentukan colagen dan membantu kurangkan kedut serta mencerahkan kulit, melambatkan penuaan serta menyekat pembentukan pigmen. ianya sangat bagus untuk mengurangkan jeragat.

Vitamin E
Melambatkan penuaan , kurang kedut, garis halus, kurangkan parut jerawat dan tanda-tanda penuaan. Antioksida terbaik untuk kulit dan mencegah kenser.

Bagi anda yang memiliki baget lebih mila suggest satu lagi produk iaitu Esp.

Esp
Sangat baik untuk awet muda membina otot kuku rambut, darah, organ, kulit dan lain lain. ia juga membantu meransang pembentukan semulajadi kulit dan otot serta kurangkan kedut di wajah .Pengambilan Esp yang berterusan mampu mengembalikan seri wajah dan kurangkan atau pudarkan kesan parut.

Ha.. macam mana. berminat tak..semua suplemen tu ada fungsi masing masing. nak cuba jangan lupa hubungi mila untuk maklumat lanjut dan penerangan yang lebih detail.
01123118546 ASMILa Sid anda.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan