Cari Blog Ini

nuffnang

4 Okt 2014

Cantikan Mata Anda...

Assalamualaikum.. Mila nak cakap tentang mata..Mata adalah anugerah yang tak ternilai, cuba bayangkan kita hidup tanpa mata, dunia yang ceria dan warna warni ni terus menjadi gelap gelita..betul tak. so bersyukurlah dengan mata yang anda miliki. Jika anda memiliki bentuk mata yang kecil, pengaris mata merupakan salah satu alat solekan yang wajib dipakai saat berdandan. Dengan memakainya secara tepat, ai akan membuatkan bentuk mata anda yang  kecil kelihatan lebih besar dan cantik. Garisan yang paling sesuai untuk si mata kecil ialah garisan nipis ke arah luar kelopak mata.

Pengaris yang di suggestkan

Celak Arab Dherb

Celak Basah Chantiq Purnama

Celak maharani V'asia


Mata Cantik Semulajadi.
 
Adakalanya anda merasakan bulu mata anda tidak cukup cantik,tak panjang dan tak juga melentik. Penyelesainya adalah dengan memakai bulu mata paslu. Penggunaan  bulu mata paslu bukan sahaja nampak cantik tetapi mata anda nampak lebih menyerlah. Jika ingin penampilan kelihatan semulajadi, pilihlah saiz bulu mata yang sederhana tebal sahaja. Selain itu anda juga boleh menggunakan Maskara Dherb..  ada 
percuma bulu mata tau.

Maskara yang di suggestkan

Maskara Dherb
Maskara V'asia
Maskara Chantiq purnama

Sembunyikan lingkaran Hitam.

Kewujudan lingkaran  gelap bawah mata bukan sesuatu yang mengembirakan. Ia akan mencacatkan penampilan dan mata akan kelihatan lesu, seperti orang yang penat atau tak cukup tidur. Lingkaran hitam dibawah mata menyembunyikan seri wajah dan mematikan keceriaan wajah anda. jadi pengunaan concealer dapat menyembunyikan kelemahan serta memberikan kesan segar di kawasan bawah mata.

Concealer yang di suggestkan

Diamon 
Krim Mutiara
Krim Propolis

jika anda berminat dengan apa yang mila suggestkan anda boleh hubungi mila.. les sampai 30%.. nak tak.. nak ni nombor mila wassap la cepat.. 01123118546..




 

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan