Cari Blog Ini

nuffnang

10 Nov 2013

Set Kesuburan Sheklee...

Assalamualaikum semua....semalam mila dapat kawan baru.coustemer yang nak beli produk sheklee..., mila akui sekarang ramai sangat pasangan yang berkahwin lambat untuk dapat zuriat, kesiankan.. selain dari daripada berdoa dan amalkan ayat-ayat tertentu kita juga harus berusaha.. contoknya mencuba produk kesuburan..bukan nak cakap...anda tak subur..cuma berusaha moga dengan izinnya...ada berita gembira sedang menanti anda...untuk info anda yang tercari-cari produk kesuburan...

Set kesuburan
1. Gla complex - menstabilkn hormone wanita dan menggalakkn kesuburan di kalangan wanita.Juga berfungsi utk menurunkan paras kolesterol.
2. Lecithin - membakar lemak dan memecahkan lemak kepada molekul yg lbh kecil utk dibwa keluar melalui sistem perkumuhan.
3. Alfalfa - merawat keputihan di kalangan wanita dan memantapkn dlmn wanita.juga sgt bgs utk hubungan bersama suami. berfungsi membawa lemak yg diuraikan oleh lecithin melalui sistem perkumuhan.
4. Esp - menyihatkn rahim dan mengoptimumkan penyerapan semua vitamin.juga mampu membuatkn kita berasa kenyang lebih lama dan menaikkn metabolisme bdn.

Hubungi saya :
Puan Asmila
FB : Tuan Asmila
01123118546.
Id:955314
Jom bersama saya sihat dan cantik...nak dapat pendapatan sampinganpun boleh saya bantu..


Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan