Cari Blog Ini

nuffnang

21 Jun 2016

Nurraysa Habbatus Sauda' Hair Treatment

Nurraysa Habbatus Sauda' Hair Treatment merupakan satu lagi produk Nurraysay yang sangat digemari ramai. Nak tau nape?
Mai mila nak cerita sikit. Zaman sekarang ni, ramai yang ada masalah rambut gugur... bila rambut dah berkurangan suami tengokpun malu. Lagi sedih dalam bilik dan bilik air ada aje rambut kita. Betul tak kawan kawan.
Mila dah pernah guan Syampo Nurraysa ni best sangat sebab syampo ni bersam dengan Conditioner bak kata 2 dalam 1. Nyampo Nurraysa ni tanpa SLES & Paraben, boleh  menguatkan akar rambut juga mempunyai Vitamin B yang berkerja di luar & dalam rambut. baguskan.
Syampo Nurraysa juga mampu  Mengurangkan kegatalan kulit kepala dan Membantu mengurangkan masalah kelemumur, bila kulit kepala berkelemumur baunyapun kurang menyenagkan.. betul tak? siapa ada masalah rambut kering dan kusam bolehlah cuba Syampo Nurraysa ni.
Keguguran rambut perlu dicegah dari awal. Takut nanti botak, kan dah tak cantik dimata suami. Naktau tak yang bestnya syampo ni, meresap ke dalam batang rambut dan dapat melembabkan rambut lebih lama. Ini membuat bentuk rambut menjadi lebih bersinar. kalau selalu diunakan anda pasti dapat melihat perubahan rambuat anda bertambah sihat dan bersinar.

Istimewanya syampo Nurraysa ni sesuai untuk semua peringkat umur termasuk bayi. kandungan yang terdapat dalam Syampo Nurraysa adalah ,Betaine, Methyl Ester Sulfonate, Methylisothiazolinone / Phenoxyethanol, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Menthol Crystals, Solicylic Acid, Panthenol, Water, Nigella Sativa Seed Oil selamat tak ada bahan bahan yang merbahayakan kesihatan kulit kepala.

oh ya terlupa, mesti ada yang tertanya tanya bagaimana cara guna syampo Nurraysa ni, senang je . Basahkan rambut dahulu, kemudian tuangkan syampu di telapak tangan dan ratakan pada kepala. Kemudian bilas hingga bersih.

kat sini ada testimoni syampo Nurraysa. Maaf tak ada tunjuk rambut kerana Aurat.

happykan bila rambut kurabng gugur





ok bagi yang nak mencuba boleh je datang ke kios Mila di Komplak Pkns , atau mila poskan untuk anda semua. 01123118546. boleh hubungi mila segera.

kios j kompleks pkns shah Alam.

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan