Cari Blog Ini

nuffnang

30 Jun 2016

Nurraysa dan jerawat?

Muka naik jerawat halus bila mengunakan DD Moist Cake Nurraysa.
------------------------------------------------------------------------------------

Ok,Mila jawab ye. Biasanya kulit yang berminyak akan menghadapi masalah kulit sensitif dan berjerawat. Mila akan sugestkan  mengunakan Sabun Nurraysa untuk buat mask muka. tetapi anda juga boleh mencuci muka tanpa sabun, guna air yang bersih  atau air alkali secukupnya.


Selain itu anda juga perlu mengambil air putih yang secukupnya supaya Kulit akan kelihatan bersih dan segar. Air memainkan peranan yang besar dalam kehidupan seharian kita.

Penjagaan tangan dan muka sebelum pakai DD Moist Cake sangat penting. kadang kadang tangan kita kotor, lepas tu p calit calit pada muka, bakteria yang halus mulus kita tak  nampak dan bakteria yang sedia ada pada muka lagilah kita tak perasan. so, bersihkan tangan dan muka sebelum aply DD Moist Cake.
Even  kalau kita nak picit jerawat, kalau tangan tak bersih, boleh bertambah buruk keadaan jerawat tu. Tapi sebaik baiknya jerawat  jangan di picit nanti parutnya hitam dan lambat hilang.

 Tip Penggunaan DD Moist Cake nurraysa.
---------------------------------------

Jangan guna bedak lebih 4 jam,lepas 4 jam sila cuci.
ramai yang sukapakai bedak yang boleh tahan lama, tanpa mereka sedari permakaianbedakdanfondation yang alama akan menyebabkan clog.
Clog itu terhasil daripada sisa kotoran seperti minyak dan bahan mekup yang tak dapat keluar dari liang roma dan menyebabkan saluran roma tersumbat dan boleh mengakibatkan kulit muka mudah berjerawat.





Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan