Cari Blog Ini

nuffnang

4 Jun 2016

Testimoni bayi Ezema dan Sabun Nurraysa.

Alhamdulillah... Mila dapati banyak testimoni sabun Nurraysa adalah bayi yang menghadapi masalah ruam ataupun Ezema. Apabila bayi yang berkulit halus dan lembut itu sesuai dan selamat digunakan bererti produk Nurraysa selamat. Betul tak?


Si kecil comel terkena Ezema sejenis penjakit kulit yang kemerahan gatal dan pedih. Pasti hati si ibu penuh kerisauan kerana Ezema memerlukan penjagaan yang agak rapi. Alhamdulillah dengan izin Allah selepas menggunakan Nurraysa selama 2 bulan secara congsisten kini kulit baby pulih sepenuhnya. Syukur pada Allah. serasi dengan Nurraysa Soap yang organik dan selamat tanpa bahan kimia.


seorang lagi baby yang menghadapi masalah ezema dapat dipulihkan kulitnya dengan menggunakan sabun Nurraysa. Penggunaaan dalam masa 3 minggu sudah kelihatan keberkesanannya. Ya, Allah syukur padamu Sabun Nurraysa banyak membantu dalam memulihkan kulit baby yang sensitif. dengan izin Allah.


sesiapa yang ingin mencuba dan berminat dengan produk Nurraysa boleh hubungi mila atai datang ke kios kami di kompleks PKNS Shah Alam .
01123118546 wassaap

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan