Cari Blog Ini

nuffnang

12 Nov 2014

hati seorang ibu..

Assalamualaikum..apa khabar semua.moga sihat dan dirahmati Allah sentiasa hendaknya...dah beberapa hari nak tulis entry ni tapi tak sempat je ari ni baru ada masa.biarpun agak lewat tapi nak cakap juga.

Mila rasa sedih sangat tengok adik yang kena buli tu.. Tak habispun tengot...hati dah panas..sedih,geram,tak tau nak buat apa..akhirnya mila menangis sampai sakit kepala..huhu...ter emosi pulak...rasa mcam nak pulas pulas je anak anak yang jadi gengster tu.. Sampai hati dia buat kawan sendiri macam tu... Sakit hati tengok.

Sayu rasa.anak mila  je...moga Allah lindungi dia dari segala bahaya dan niat jahat manusia..budak tu kecik seperti anak mila...tak boleh nak bayangkan jika yang terdera itu anak sendiri. Boleh pengsan mila dibuatnya

Nasib ada yang merakam jadi terbela nasib adik tu.... Ada hikmahnya rakaman tu tersebar...Allah sangat sayangkan adik tu agar dia tak terus dianiaya.
Semoga kes adik ni menjadi pengajaran buat semua. Jika letak anak di asrama...tolong tolong lah p jenguk dan bertanya khabar ya. Tak ada orang boleh jaga dan beti kasih sayang kepada anak kita sebaik kita sendiri

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan