Cari Blog Ini

nuffnang

14 Sep 2013

Payudara Idaman...

Payudara cantik.

 Ehem...payudara idaman?... ramai sangat yang mengeluh dengan mila, payudara leper kecil dan tak pejal..bila payudara tak cantik bodypun nampak macam tak cantik kerana payudara merupakan aset penting wanita...betul tak..
kat sini mila nak kongsi 1 produk baru yang menjadi pilihan ramai. rasanya sedap..kesannya lagi hebat..
Memiliki payudara yang anjal dan montok adalah idaman setiap wanita betultak. Memang tidak cantik sekiranya payudara anda kelihatan kendur dan tidak tegang. Tentu ramai wanita di luar sana yang risau dan mencuba pelbagai produk untuk mencantikkan payudara anda.Ada juga yang cuba menegangkan payudara dengan petua-petua untuk menegangkan payudara secara semuajadi. Tentu seronok dan tersenyum sepanjang hari jika si suami memuji-muji akan kecantikkan payudara anda bukan.Adakah anda tahu punca-punca kenapa payudara anda menjadi kendur dan tidak anjal? Jom baca artikel ini untuk mengetahuinya.

Melahirkan dan menyusui anak boleh menyebabkan payudara anda mengendur ini kerana ukuran payudara akan berkembang seiring usia kehamilan anda dan daya tarikan ke bawah boleh menyebabkan kekenduran ini berlaku. Atasinya dengan menyusu bayi anda mengikut keperluan bayi anda.Tetapi semasa tempoh penyusuan payudara anda akan menjadi besar kerana dipenuhi susu.

Payudara yang terlalu besar ditambah dengan pemakaian pakaian dalam yang tidak sesuai juga menyumbang kepada punca mengapa payudara anda mengendur. Pilihlah pakaian dalam yang mampu menyokong payudara anda. Bagi ibu menyusu saya syorkan menggunakan pakaian dalam khas untuk ibu seperti mama bra. Sekiranya anda seorang atlet pastikan anda memakai pakaian dalam khas untuk atlet.
Tabiat tidur miring juga boleh menyebabkan payudara anda menjadi kendur. Payudara anda tidak mempunyai penyokong sekiranya anda tidur secara miring. Sekiranya anda tidur terlentang payudara anda akan disokong oleh tubuh anda sendiri.
Kekurangan zat pemakanan juga peyumbang kepada masalah ini. Jadi ambillah makanan yang sihat dan mampu membantu mengencangkan otot payudara anda. Kekurangan gizi boleh menyebabkan penyakit seperti tuberkulosis atau kanser payudara. Penghasilan sel yang tidak normal ini akan menyebabkan payudara menjadi kendur, kecil dan turun. 
Amalkan sekarang sebelum masalah payudara anda semakin meruncing! Anda mampu menjadi seksi & menggoda!!


Kini, rasailah sensasi daya penarik wanita BERPAYUDARA BESAR & BERPAYUDARA ANJAL selepas anda mengamalkan pengambilan NOVA A2D SKINWHITE. 

Berminat boleh Whassap 01123118546


1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan