Cari Blog Ini

nuffnang

17 Dis 2012

Felinna Beauty inch loss lotion

Felinna Beauty Inch Loss Lotion.



Memperkenalkan Lotion Badan yang istimewa.


MENGAPA FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION PERLU ADA DALAM BEG ANDA!!
.
Felinna tidak terlalu panas dan baunye wangi.



Rumusan yang bagus untuk masalah kulit, boleh melembutkan kulit, mengatasi masalah kulit kering, selulit dan bagi mereka yang merekah di tapak kaki pun boleh mencuba.

Pek yang mudah  dibawa kemana-mana sahaja.

 KHASIAT FELINNA BEAUTY INCHLOST LOTION 
  Aroma Wangian  
Ianya hangat dan sesuai untuk mereka yang aktif. Ia juga berkesan memecah lemak dan membuang angin dalam badan. Membantu memberikan berat badan ideal dan kecergasan badan. Rumusan semulajadi, halal, buatan Malaysia dan berkualiti. Yang pasti produk Inchloss telah dihantar ke Mahad Tahfiz Bukit Mertajam Penang untuk dibacakan 30 Juzuk Al-Quran.

CARA GUNA FELINNA BEAUTY INCH LOST LOTION  
   Picit mengikut keperluan dan sapu pada bahagian badan yang ingin di kecilkan sambil membuat urutan ringan dengan pergerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

   Sapu dua kali sehari, selepas mandi pagi dan malam.  
   Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita tidak kira peringkat umur.

KENAPA FELINNA BEAUTY INCHLOSS LOTION MENDAPAT SAMBUTAN HANGAT MASAKINI
  Diformulasi dari bahan semulajadi yang selamat untuk semua, termasuk wanita hamil (syaratnya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.

  Yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

  Selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga boleh memperbaiki atau merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

   Untuk meruncing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, (kulit leher melendut)  Bolehlah disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) 


"Sebelum nak tido mesti sapu inchloss lotion dulu! kalau pregnant? boleh! takde masalah pun... cuma jangan apply kat perut jee... apply kat lengan atau peha... hihi... lepas bersalin! kalau anda nak tahu lotion nie sangat sesuai untuk ibu lepas bersalin... bagi yang nak kempiskan perut lagi elok pakai... malam2 sebelum tido apply lotion je... kalau pagi-pagi nak pakai pergi kerja pun boleh, lagi best... sangat selesa, sebab baunye wangi -          Selamat Mencuba"




 

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan