Cari Blog Ini

nuffnang

17 Ogo 2016

marketing secara Free

Marketing secara FREE

Dalam beratus-ratus teknik marketing yang saya belajar, teknik marketing dan permulaan yang paling mudah digunakan untuk memperkenalkan produk kita ialah  menggunakan sistem agen dan dropship.

Dropship dan agen berfungsi menyebarkan produk kita kepada berpuluh ribu orang. Contohnya sebegini, seorang dropship ada 1000 orang rakan di facebook. Kalau kita ada 20 orang dropship, kita telah berjaya menyebarkan produk kita kepaa 20 000 orang.

Sekali lagi, marketing adalah bagi orang nampak. Bila agen kita mempromosikan produk kita di wall mereka, mestilah rakan di facebook mereka juga nampak.

Ni contoh marketing yang tidak memerlukan kita keluarkan duit/belanja yang banyak. Dropship dibayar berdasarkan komisen setiap produk yang berjaya terjual.

TAPI, dah ambil dropship janganlah anda lepas tangan. Guide mereka terlebih dulu. Dah lama sikit, perhatikan wall mereka..

Berikan ganjaran kepada dropship sebagai penghargaan kepada mereka.

Jangan juga hanya dropship sahaja yang buat marketing. Anda juga haruslah brandingkan diri dan produk anda, supaya prospek mudah tertarik dengan produk anda.

Selamat maju jaya semua.
We are marketing genius !!

#nurraysacosmetik

Tiada ulasan:

 photo comment6copycopy.png

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Iklan